Το αυτοκόλλητο αυτό είναι κολλημένο σε διάφορα σημεία στην περιοχή των αμπελοκήπων!!
Νομίζω ότι από πλευράς μάρκετινγκ πιάνει πολύ καλά έναν από τους πυλώνες του, αυτόν της αναγνωρισιμότητας!! Ο δε αυτοσαρκασμός δημιουργεί και μία συμπάθεια προς τον επαγγελματία, δηλώνοντας ευθέως τελικά το χιούμορ του. Θεωρώ ότι η φωτό είναι ένα απτό παράδειγμα του μετασχηματισμού που επιφέρει ο σαρκασμός όχι μόνον στην αίσθηση των πραγμάτων εξαλλάσσοντας το νοηματικό περιεχόμενο, αλλά προσδίδει και δυναμική "διείσδυσης" στη μνήμη του θεατή. Καθίστα με άλλα λόγια το μήνυμα ηχηρό
ΧΓ